از آنجایی که امروزه ارائه یا چاپ مقاله در ژورنال ها و مجلات بین المللی در سایر کشورهایی مانند اروپا، امریکا، هند و .... توسط محققان ایرانی روز به روز در حال افزایش است و از طرفی انتشار و چاپ مقاله یکی از فاکتورهای تاثیر گزار برای دریافت پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر مثل مقطع تحصیلی دکترا می باشد و همچنین ارائه مقاله، در ارزیابی فعالیت های پژوهشی، فاکتور مهم و ارزشمندی محسوب می گردد، لازم است که دانشجویان عزیز در حوزه پژوهش، ارائه مقالات و چاپ آن ها در ژورنال های خارجی فعالیت داشته باشند. برای چاپ اینگونه مقالات هزینه ای در نظر گرفته شده است که دانشجویان باید بپردازند. ما در تیم تراپی می توانیم هزینه های مربوط به چاپ مقالات خارجی در ژورنال و مجلات بین المللی را برای شما انجام دهیم؛ تنها کافی است از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت و برای ما ارسال نمائید. پرداخت هزینه مقالات خارجی در کمتر از 30 دقیقه، برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

 

سفارش پرداخت هزینه های مقالات خارجی

پرداخت هزینه مقالات خارجی پرداخت هزینه مقالات خارجی

پس از انتخاب ژورنال معتبر و متناسب با مقاله خود زمانی که آن را به مراکز مربوطه ارسال کردید؛ و در صورتی که فرم قبولی آن را پس از داوری دریافت کردید؛ اگر ژورنال مورد نظر شما،open access  باشد؛ برای چاپ مقاله باید هزینه در نظر گرفته شده توسط آن مجله را پرداخت نمائید. ما همچنین پرداخت هزینه هایی که برای چاپ مقالات وجود دارد، از جمله  هزینه رسیدگی به مقالات، هزینه داوری سریع، هزینه دسترسی رایگان و هزینه انتشار را برای شما گرامیان در سریع ترین زمان ممکن بر عهده خواهیم گرفت.

 

 

پرداخت هزینه مقالات خارجی روش پرداخت هزینه مقالات خارجی

برای بهره مندی از این خدمت، لازم است لینک فرم سفارش "پرداخت هزینه مقالات خارجی" را انتخاب نماوید. سپس اطلاعات لازم شامل لینک سایت برای ثبت مقاله، نام مجله یا ژورنال در نظر گرفته شده، نام مقاله، نام نویسندگان، مبلغ ارزی مورد نیاز جهت چاپ مقاله و تمامی اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل فرمائید و در نهایت بر روی ثبت سفارش و پرداخت کلیک فرمائیدمدت زمان در نظر گرفته شده جهت پرداخت هزینه مقالات خارجی، کمتر از 30 دقیقه تخمین زده شده است.

 

ما در مجموعه تراپی جهت رفاه حال شما سبزاندیشان گرامی، امکان پرداخت به روش های گوناگون از قبیل : کسر مبلغ از موجودی حساب تراپی تان، پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی و همچنین ارسال حواله از طریق اطلاعات حساب شما را فراهم کرده ایم.در هر سه روش پس از پرداخت معادل ریالی هزینه چاپ ژورنال ، فاکتور ریالی پرداخت شده را در پروفایل خود می توانید مشاهده فرمائید. در صورت وجود هر گونه سوال، مشاوران ما پاسخگوی شما هستند...لطفا با ما در تماس باشید!

سفارش پرداخت هزینه های مقالات خارجی

فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر