خرید ویزا کارت و مستر کارت قابل شارژ

ویزا کارت های مجازی، برای افرادی که می خواهند براحتی پرداخت های ارزی خود را انجام دهند، مناسب می باشد. چون تکنولوژی تهیه این گونه کارت ها، اینترنتی می باشد بنابراین، کارت ها بصورت فیزیکی ارائه نخواهد شد. این کارت ها مشابه با کارت های فیزیکی، دارای شماره کارت، تاریخ انقضا، کد امنیتی و ... هستند و موارد استفاده آن ها نیز مانند کارت های فیزیکی می باشد. با خرید ویزا کارت مجازی ، می توانید به سادگی با سرعت و امنیت بالا، پرداختی های خود را انجام دهید. لطفا جهت صدور ویزا کارت مجازی، اطلاعات درخواستی را با دقت و مطابق با پاسپورت خود در فرم سفارش وارد نمائید.



انواع ویزا کارت مجازی : گولد و سیلور

خرید ویزا کارت مجازیویزا کارت مجازی ارائه شده توسط ما، دو نوع گولد و سیلور می باشد که هنگام ثبت درخواست خرید ویزا کارت مجازی ، نوع کارت را می توانید انتخاب فرمائید. تفاوت ویزا کارت های مجازی گلد و سیلور در ارائه خدمات می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

ویژگی های ویزا کارت مجازی

از ویژگی های منحصر بفرد خرید ویزا کارت مجازی از مجموعه تراپی، این است که آدرس کشور صادر کننده روی کارت به انتخاب شما تعیین می گردد و میزان شارژ اولیه را شما تعیین می کنید؛ که حداقل آن برای ویزا کارت مجازی سیلور 5 دلار و ویزا کارت مجازی گلد، 10 دلار می باشد. همچنین، این امکان را دارد که با ارز پایه دلار ، یورو ‌و پوند صادر گردد. لازم به توضیح است برای هر نام ، آدرس ، تلفن و ایمیل فقط امکان صدور یک کارت وجود دارد . برای کارت بعدی باید این ۴ فیلد مقداری متفاوت داشته باشند. همچنین مدت زمان تهیه ویزا کارت سیلور به صورت آنی طی 10 الی 20 دقیقه و گلد به مدت 4 روز می باشد که در صورت درخواست صدور کارت گولد، ارسال اسکن پاسپورت الزامی است. تفاوت های ویزا کارت مجازی گولد و سیلور را در جدول زیر مشاهده می فرمائید:

 

ویژگی ها   سیلور گلد
صدور کارت با نام انتخابی   امکان پذیر است امکان پذیر است
ارز   دلار،یورو،پوند دلار،یورو،پوند
سقف برداشت  روزانه 2,500 دلار 20,000 دلار
هزینه صدور   78 هزار تومان 148 هزار تومان
موجودی اولیه   5 دلار 10 دلار
تعداد برداشت روزانه 2 بدون محدودیت

نحوه خرید ویزا کارت مجازی

به سادگی می توانید از طریق لینک ثبت سفارش، درخواست خود را برای ما صادر نمائید. پس از ثبت سفارش و واریز هزینه آن، برای مشاهده ویزا کارت خود به ایمیل تان مراجعه فرمائید؛ البته در پنل کاربری سایت نیز قابل رویت می باشد. ویزا کارت ها به مدت سه ساله صادر می شوند و بعد از آن نیز قابلیت تمدید دارند. در صورتی که ویزا کارت سیلور را تهیه کرده باشید و تمایل به تغییر آن به ویزا کارت گلد داشته باشید با پرداخت هزینه ما به تفاوت، این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

 

توجه:
خرید ویزا کارت مجازی، این امکان را برای شما فراهم می سازد، تا از 98 درصد سایت هایی که پذیرنده ویزا کارت هستند؛ خرید خود را انجام دهید. همچنین شارژ کارت تنها توسط وب سایت خدمات ارزی تراپی صورت می پذیرد و  واریز پول به کارت از هیچ سایت و سرویس دهنده ای غیر از تراپی امکان پذیر نیست .

سوالات متداول :

 



سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره رایگان