جهت مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان برای تحصیل، نیاز است که نمره خوبی در آزمون تافل iBT داشته باشید. مطمئنا با آگاهی از تفاوت بین تافل و آیلتس، تافل را انتخاب کرده اید. چگونه می توان برای آزمون TOEFL ثبت نام کرد؟

ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما در نظر داشته باشید که ثبت نام آزمون تافلِ آنلاین، سریع و آسان است. در این راهنما ما شما را به تمام مراحلی که نیاز دارید برای ثبت نام TOEFL، بدون در نظر گرفتن کشور آگاه می کنیم. فقط برای انجام آن، باید مراحلی را دنبال کنید. همچنین در strong>پرداخت هزینه ارزی ثبت نام آزمون تافل ، شما را همراهی خواهیم کرد.

آزمون TOEFL چیست؟

با استفاده از این آزمون شما می توانید میزان توانایی های خود را در رابطه با زبان انگلیسی بسنجید. این مدرک دارای اعتبار زیادی برای بیش از 9000 دانشگاه در 130 کشور سطح جهان است.

این آزمون اساسا دارای دو ورژن است یکی به نام TOEFL iBT که به صورت اینترنتی برگزار می شود و دیگری به نام TOEFL PBT که به صورت کاغذی برگزار می شود. 4 بخش این آزمون که شامل خواندن، صحبت کردن، گوش دادن و نوشتن به مدت 4 ساعت طول می کشد. 

قبل از شروع به ثبت نام، پیشنهاد می کنیم که صفحه اطلاعات ثبت نام آنلاین را بخوانید. در وارد کردن اطلاعات دقت فرمائید. اطلاعاتی که از طریق ثبت نام آنلاین ارائه می کنید توسط ETS پردازش می شود. سپس یک ایمیل دریافت خواهید کرد که تأییدیه ثبت نام شما لحاظ می شود.

پرداخت هزینه ارزی ثبت نام آزمون تافل

مراحل ثبت نام آزمون تافل

برای ثبت نام در این آزمون شما می توانید به 4 طریق اقدام کنید. آنلاین، پست الکترونیکی، موبایل، حضوری که بسیاری از افراد ثبت نام آنلاین را انتخاب می کنند. قبل از آن که نحوه پرداخت هزینه ارزی ثبت نام آزمون تافل را برای شما توضیح دهیم، مراحل لازم جهت ثبت نام آزمون تافل که در 5 مرحله قابل انجام است را گردآوری کرده ایم.

برای مرحله پنجم، جهت پرداخت، نیاز به یکی از کارت های اعتباری مستر/ویزا ، حساب پی پال و ... دارید. اما جای نگرانی نیست شما می توانید با بهره مندی از خدمات تراپی به ریال و با کارت های بانکی عضو شتاب که دارای رمز دوم نیز می باشد، هزینه ثبت نام را واریز نمائید.

مرحله 1: ایجاد یک پروفایل TOEFL

اولین گام ایجاد یک پروفایل است. شما از این حساب جهت ثبت نام برای امتحان، مشاهده نمرات تان و ارسال آن ها استفاده می کنید. ایجاد حساب کاربری آسان است و اغلب شامل برخی از اطلاعات اساسی مانند نام، ایمیل و آدرس شما است.

مهمترین چیزهایی که باید به آن توجه داشته باشید ورود نام و تاریخ تولد تان است. هر دوی این ها باید با شناسه ای که شما با آن برای روز آزمون اقدام می کنید مطابقت داشته باشد و پس از اینکه پروفایل خود را ایجاد کردید، نمی توانید به عقب برگردید و آنها را تغییر دهید.

مرحله 2: شروع به ثبت نام TOEFL کنید

اکنون شما یک پروفایل ایجاد کرده اید، می توانید برای TOEFL ثبت نام کنید. در صفحه اصلی به سمت چپ صفحه بروید و روی «Register for a Test» کلیک کنید.

در صفحه بعد، "TOEFL Test" را انتخاب کنید، سپس شرایط و خدمات را مطالعه فرمائید.

مرحله 3: یک مرکز آزمایش و تاریخ را انتخاب کنید

در این مرحله، کشوری را که در آن آزمون TOEFL می دهید را انتخاب کنید. بسته به جایی که شما برای دادن آزمون انتخاب می کنید، ممکن است پس از آن نیز باید منطقه یا شهر مورد نظرتان را هم انتخاب کنید.

سپس می توانید طیف وسیعی از تاریخ های موجود برای دادن آزمون تافل را انتخاب نمائید. این محدوده می تواند از 1 تا 60 روز باشد.

مرحله 4: شناسایی اطلاعات و ارزیابی گزارش

پس از انتخاب و تأیید یک مرکز، تاریخ و زمان، پس از آن اطلاعات خواسته شده را در سیستم وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات را به درستی وارد می کنید، زیرا باید با شناسه ای که در روز آزمون به شما ارائه می شود دقیقا مطابقت داشته باشد وگرنه قادر به دادن آزمون تافل نیستید.

بعد از آن، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید تنها یک نمره گزارش آنلاین دریافت کنید یا نتایج نیز به شما ارسال شود. (هزینه برای هر دو یکسان هستند، این موضوع فقط به سلیقه شخصی تان بستگی دارد.)

گام 5: پرداخت

در این مرحله صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا خلاصه سفارش را با کل مبلغی که باید پرداخت کنید را مشاهده نمائید. هزینه ثبت نام TOEFL بر اساس هر کشور متفاوت است، اما شما می توانید وب سایت را چک کنید تا هزینه های پیش بینی شده را قبل از ثبت نام مشاهده فرمائید.

سپس لینک سفارش تان را برای ما ارسال کنید، متخصصان ما یک روش پرداخت را انتخاب می کنند و سپس هزینه ثبت نام شما را پرداخت می نمایند.

بعد از این، ثبت نام شما کامل می شود و یک ایمیل تأیید دریافت می کنید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

پرداخت هزینه ارزی ثبت نام آزمون تافل

از اینکه تراپی را برای پرداخت هزینه ارزی ثبت نام آزمون تافل انتخاب کرده اید، از شما سپاسگزاریم. اگر مراحل ثبت نام را طبق آموزشی که خدمتتان ارائه کرده بودیم دنبال کنید؛ در مرحله پنج لینک پرداخت را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

سپس معادل ریالی آن را به حساب تراپی به ریال و با کارت های شتاب تان به راحتی واریز نمائید. متخصصان ما پس از دریافت وجه در زمانی کمتر از یک ساعت به خدمت شما رسیدگی خواهند کرد.

سفارش ثبت نام آزمون

دوستان عزیزم حتما نسبت به منابع آزمون تافل (TOEFL) ، آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید با نمره ای عالی این آزمون را پشت سر بگذارید.

تاریخ انتشار 26 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    صالحی ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    من پرداخت آزمون تافل ازطریق سایت تراپی اقدام کردم وپرداخت را برای من انجام دادند
    پشتیبانیشون وسرعت پرداخت خیلی عالی
    تشکر می کنم از مجموعه تراپی

فرم ارسال نظرات کاربر