چه تعداد مقاله در مورد کسب درآمد اینترنتی مطمئن وجود دارد؟ هزاران تعداد؟ میلیون ها؟ آیا این تعداد کافی است؟ شاید کافی باشد اما یک مشکل وجود دارد. در بیشتر این مقالات شما را تشویق به شرکت در سمینارها، کلاس های آموزشی، وبینار و ... می کنند! اما آیا شما به کسب درآمد اینترنتی مطمئن دست پیدا می کنید؟ راه های مشروع زیادی برای دریافت پول آنلاین وجود دارد. مشکل این است که این راه ها برای کسب درآمد سریع نیستند. اما اگر برنامه ریزی داشته باشید می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. قصد داریم در این مقاله در مورد انواع راه های مشروع برای کسب درامد اینترنتی بگوییم. از آنجا که در مورد مشاغل قانونی صحبت می کنیم زمان اتمام کار، خیال شما از بابت دریافت وجه تان مطمئن می باشد.

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

آموزش کسب درآمد اینترنتی مطمئن

قبل از اینکه به کسب درآمد اینترنتی مطمئن بپردازیم لازم است نکاتی را رعایت فرمائید.

  • آن را جدی بگیرید.

بله، شما برای یک کار آنلاین، کار می کنید. شما می توانید کار را با یک لباس راحتی انجام دهید، اما این بدان معنا نیست که این یک "کار واقعی" نیست. باید در نظر داشته باشید که رقابت به صورت آنلاین احتمالا بالاتر از تصور شما است. پس نسبت به کارتان متعهد باشید!

  • حرفه ای باشید.

هنگامی که یک رزومه ارسال می کنید، آن را با دقت و با رعایت دستورالعمل های مناسب، ارسال نمائید. البته، استثنا وجود خواهد داشت، اما حتی با استثنائات، شما باید خود را حرفه ای معرفی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما در حال ساختن خود نزد دیگران هستید.

  • برخی از توانایی های خود را اعلام کنید، اما نه همه را.

اینکه شما در انواع زمینه ها استعداد دارید ذهن کارفرمایان را به این موضوع هدایت می کنید که در رابطه با کارشان تخصص کافی ندارید. پس با توجه به شغل در نظر گرفته شده توانایی های خود را بگوئید.

  • دو بار خود را بررسی کنید، قبل از اینکه دوبار خودتان را خراب کنید.

اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی که به شرکت ارسال می کنید، رزومه، ایمیل یا نمونه کارها، خوب است. دوبار آنها را بررسی کنید.

چگونه درامد اینترنتی داشته باشم؟

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

در این قسمت، قصد داریم روش های کسب درآمد اینترنتی قانونی را برای شما مطرح کنیم.

1. وب سایت های کلیکی

وب سایت های زیادی وجود دارند که برای چیزهای مختلفی نظیر شرکت در نظرسنجی، تست محصول و... به شما هزینه پرداخت خواهند کرد. استفاده از این روش شما را یک میلیونر نخواهد کرد اما به شما کمک می کند که به یک درآمد اضافی عالی دست یابید. در اینجا برخی از وب سایت های قانونی را برای شما آماده کرده ایم:

  • Swagbucks
  • InboxDollars
  • Project Payday
  • User Testing
  • Fiverr
  • IZEA

اگر زمان هایی در روز هست که وقت اضافی دارید، به جای گشت و گذار در وب، می توانید آن را صرف کسب درآمد اضافی بکنید. اگر تمایل دارید درآمد خود را افزایش دهید به جای یک سایت در چند سایت ثبت نام کنید. 

2. نویسنده آنلاین 

نوشتن یکی از محبوب ترین و بی نظیرترین روش های کسب درآمد آنلاین است. مطمئنا، چنین چیزی شروع نخواهد شد تا زمانی که شما تعدادی نمونه کار یا رزومه برای خود ساخته باشید. اگر علاقه مند به نوشتن نیستید، اصلا توصیه نمی کنیم که فقط برای پول به این جاده بروید. برای موفقیت در این راه نیاز به سخت کوشی زیادی هست و همچنین زمان زیادی طول می کشد تا به یک نویسنده موفق تبدیل شوید. قبل از اینکه این کار را شروع کنید بهتر است یک وبلاگ ساخته باشید یا فقط می توانید نمونه کارهای آنلاین داشته باشید. حتی یک پروفایل LinkedIn برای شروع کار نیز کافی است. اگر آماده کسب درآمد از این طریق هستید، در اینجا 10 وب سایتی که می توانید با آنها شروع کنید را گردآوری کرده ایم:

  • Listverse
  • TopTenz 
  • A List Apart
  • International Living
  • FundsforWriters 
  • Uxbooth
  • iWriter
  • Textbroker 
  • Matador Network
  • The Penny Hoarder

سایت هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، انواع موضوعات را شامل می شوند. بهتر است به آن ها نگاهی داشته باشید و با توجه به علاقه تان آن ها را انتخاب نمائید.

3. فروش محصولات

از زمانی که ایده مزایده های آنلاین به وجود آمد، بازار فروش آنلاین افزایش یافت. بسیاری به فروش محصولات شان علاقه مند هستند، اما نمی دانند چگونه شروع به کار کنند. انواع روش های کسب درآمد با فروش آنلاین وجود دارد. قبل از اینکه شروع کنیم، در اینجا چند نکته عمومی در مورد فروش هر چیزی در اینترنت وجود دارد که برای شما مطرح می کنیم:

  • جهت دریافت درآمد ارزی، یک حساب PayPal داشته باشید. اگر حساب PayPal ندارید، بهتر است در گام اول برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده اقدام نمائید.

 

فرم سفارش افتتاح حساب پی پال

 

  • عکس های خوب بگیرید. مطمئن شوید که یک عکس واضح بارگزاری می کنید که محصول شما را از دیگران جدا می کند. اگر میخواهید تصاویر زیادی بگیرید، یک منطقه کوچک مانند "استودیو" را در منزل خود با یک پس زمینه و روشنایی مناسب تنظیم کنید تا عکسهایتان به صورت حرفه ای به نظر برسد. و البته، شما به یک دوربین خوب نیاز خواهید داشت.
  • صادق باشید. این امر باعث می شود مشتریان زیادی را به خود جذب کنید.

برای این کار می توانید از خود یک سایت فروشگاهی داشته باشید و یا اینکه در سایت های معتبر مانند آمازون، ebay و ... به فروش محصولات خود بپردازید.

4. وبلاگ نویسی

یک راه قانونی برای کسب درآمد آنلاین، وبلاگ نویسی است که احتمالا جالبترین راه در این لیست می باشد. وبلاگ نویسی امری است که نیازمند صبر، استقامت و انضباط است. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا وبلاگ تان به یک وبلاگ معتبر تبدیل شود اما ارزش آن را دارد. تبلیغات، قطعا قدیمی ترین شیوه کسب درآمد با یک وبلاگ است. همچنین اگر ارائه دهنده یک ایده منحصر بفرد در وبلاگ تان باشید می توانید از اعضاء حق عضویت دریافت نمائید. از طرفی توسط وبلاگ تان می توانید به فروش محصولات یا خدمات تان بپردازید.

 

یکی از اهداف متخصصان ما در مجموعه تراپی، کمک به شما دوستان برای ارتقاء توانایی هایتان می باشد. پس اگر هنوز هچگونه اقدامی جهت کسب درآمد اینترنتی مطمئن نداشته اید! بهتر است از همین امروز شروع کنید. در این راه شما را هرگز تنها نخواهیم گذاشت. جهت نقد کردن درآمد ارزی تان و تبدیل آن به ریال می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

 

نقد کردن درآمد ارزی

 

همچنین مشاوران ما در چت آنلاین، پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز هستند....با ما در تماس باشید...

تاریخ انتشار 20 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر