چون بحث پی پال است، علاقمندم در رابطه با معایب و مزایای پی پال صحبت کنیم. بارها شنیده اید و حتما هم شنیده اید که در استفاده از پی پال می گویند، بد نیست، کارساز است... اما حیف که ممکن است لیمیت شود... می خواهم بگویم باور کنید این محدودیت ها برای یک درگاه پرداخت ارزی عیب نیست. اگر پی پال محدودیت هایی نداشت، مطمئنا نمی توانست این امنیت را برای کاربران حفظ کند.

PayPal به عنوان یک سرویس پرداخت آنلاین به انواع کسب و کارها، در هر اندازه کمک می کند. PayPal یکی از بزرگترین پردازنده های پرداخت آنلاین در جهان است که پس از افزایش مشارکت با eBay توانست اعتماد خریداران آنلاین در سراسر اینترنت را به خود جذب کند.

معایب و مزایای پی پال

معایب و مزایای پی پال

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

مطمئنا اگر پی پال را هنوز برای درگاه پرداخت ارزی خود انتخاب نکرده اید و به دنبال معایب و مزایای آن هستید. بر آن شدیم تا معایب و مزایای پی پال را برای شما گردآوری کنیم:

  • PayPal، یک راه سریع و امن برای پرداخت آنلاین می باشد. این امکان را برای شما فراهم می کند تا چیزهای مورد علاقه خود را در میلیون ها فروشگاه آنلاین در ایالات متحده و در سراسر جهان بدون هیچ زحمتی برای مبادله ارز ، پرداخت کنید. لازم به توضیح است که افتتاح پی پال، رایگان است.
  • همچنین پی پال، راه سریع و ساده تری برای پرداخت های تکراری به تمامی صورتحساب ها و اشتراک های ماهانه شماست.
  • امنیت پی پال؛ یکی دیگر از مزیت های آن محسوب می شود؛ چرا که بدون نیاز به وارد کردن تمامی اطلاعات مالی تان، می توانید از طریق PayPal پرداخت می کنید.
  • مزیت دیگر آن، آسان بودن کار با پی پال است. نه تنها ثبت نام برای PayPal رایگان است، شما همچنین می توانید خرید و ارسال پول به خانواده و دوستان تان را به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای انجام دهید. تنها لازم است که اقد به شارژ پی پال خود کنید. برای شارژ حساب خود نیز می توانید مقاله آموزش شارژ حساب پی پال مطالعه فرمائید.
  • برنامه آیفون PayPal باعث می شود که به راحتی در اینترنت، خرید و انتقال پول در هر کجا که هستید را داشته باشد. تنها چیزی که باید انجام شود این است که از Apple Store iTunes دیدن کنید و برنامه PayPal را جستجو کنید و آن را نصب فرمائید. سپس آماده انتقال پول پی پال، ارسال پول، پرداخت صورتحساب، بررسی تاریخچه معاملات خود و ... خواهید بود. از آنجا که PayPal از شما می خواهد تا معاملات را با یک PIN تأیید کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که امور مالی شما در صورت خراب شدن گوشی یا ربودن آیفون شما امن است. اگر نیاز به استفاده از پی پال پیدا کردید، فقط برنامه آن را در آیفون باز کرده و عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

محاسن پی پال همراه با عیوب آن

واقعیت این است که برای بهره مندی کامل از خدمات پی پال، تمرین می خواهد، سواد می خواهد و از همه مهم تر زمان می خواهد. در صورتی که آگاهی کامل ندارید می توانید از متخصصان مربوطه کمک بگیرید و یا اینکه به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی این کار را واگذار کنید. فرضا به جای آن که خودتان حساب پی پال داشته باشید؛ می توانید جهت دریافت درآمدهای ارزی، از کیف پول این شرکت ها استفاده نمائید و یا در صورت داشتن خریدهای اینترنتی، واریز وجه را به این شرکت ها واگذار نمائید.

تاریخ انتشار 21 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر