صرافی BTC یکی از بزرگترین صرافی ها برای خرید و فروش بیتکوین است که دارنده آن، دارای ملیت روسی می باشد و همچنین یک پلتفرم معاملات و تبادل ارز دیجیتال است که یک اتاق گفتگو نیز ارائه می دهد. این صرافی مبادله ارز دیجیتال، فعالیت خود را از سال 2011 آغاز کرده است. BTC-e تا فوریه 2015 حدود 2.5 درصد از کل حجم مبادله بیتکوین را در دست گرفت و به طور کلی درصد زیادی از حجم کل معاملات بیتکوین را مدیریت می کند. یک ویژگی خوب در مورد این صرافی این است که شما می توانید به کارت اعتباری خود وجه تان را واریز کنید و می توانید از یک کارت اعتباری برای خرید و فروش بیت کوین استفاده کنید.  مشتریان جدید نمی توانند برای سه روز اول از زمان باز کردن یک حساب، از تخفیف استفاده کنند. این مدت زمان صرف وریفای کردن حساب شما می شود. BTC-e توسط شرکت  ALLFLY EFFICIENT LLP در لندن اداره می شود. در طی سال های 2013 و 2014، BTC-e به دلیل حملات زیاد به سرویس هایش، دچار مشکلات زیادی در ارتباط با ارائه خدماتش شده بود؛ اما متخصصان آن تصمیم گرفتند از سرویس پروکسی معکوس CloudFlare استفاده کنند تا به کاهش این حملات کمک کرده و مدت زمان قطع ارتباط  برای انجام تبدیل ارز کوتاه شود.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این پلتفرم معاملاتی وجود ندارد، اما به طور مداوم کاربران جدید را به خود جذب می کند و دارای برخی از بالاترین حجم معاملات Bitcoin در جهان است. BTC-e یک انتخاب ایده آل برای تجارت کوتاه مدت است، اما انتخاب بسیار خطرناک برای تجارت طولانی مدت می باشد.

BTC-e یک فرآیند وریفای استاندارد دارد. پس از ثبت نام و تأیید ایمیل، کاربران نیاز به تایید هویت دارند. چرا که بدون تأیید هویت، کاربران نمیتوانند سپرده گذاری کنند، یا از حساب خود برداشت نمایند.

 

صرافی BTC

ایالت متحده آمریکا صرافی BTC را بلاک کرد

به گزارش تراپی ،برای اولین بار، دولت ایالات متحده به این صرافی خارجی در خاک خارجی حمله کرد. طبق گزارشات رسیده، صرافی BTC تعطیل شد. BTC-e گزارش داد: "در 25 june ... کارمندان FBI به ساختمان BTC آمدند ... و تمام تجهیزات و سرورها شامل : پایگاه داده ها و کیف پولهای خدمات آن ها را مصادره کردند.". BTC-e به دلیل 21 مورد نقض قانون مالی ایالات متحده آمریکا شامل : ارائه سرویس پولی بدون مجوز، پولشویی و جرایمی از این دسته مجرم شناخته شده و به پرداخت جریمه نقدی  110،003،314 دلار محکوم شد. شنوندگان این خبر از این اقدام ایالت متحده امریکا علیه BTC شگفت زده شدند به این دلیل که، نه تنها صرافی BTC یکی از قدیمی ترین و بزرگترین صرافی ها در ایالات متحده امریکا است بلکه بسیاری از حساب هایی که در حال حاضر مسدود شده اند، متعلق به شهروندان آمریکایی است که ساکن آمریکا نیستند.

 معاون ارشد مسئول بخش جنایی-تحقیقاتی ایالات متحده آمریکا اذعان داشت : "متوقف کردن فعالیت BTC-e  یک دستاورد مهم است و باید به عنوان یکی از دستاوردهای جهانی ما در مبارزه با جرایم سایبری ثبت شود. ما از تلاش های همکارانمان برای اعمال قانون به منظور دستیابی به این نتیجه قابل توجه سپاسگزاریم."

 

 

تاریخ انتشار 20 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر