تبلیغات در لینکدین چگونه کار می کند؟ انواع تبلیغات در لینکدین (قسمت اول)

در مقالات قبلی شما را با تبلیغات لینکدین آشنا کردیم و گفتیم که چگونه شبکه اجتماعی لینکدین می‌تواند برای برخی از انواع کسب و کارها برای انجام تبلیغات موثر واقع شود و به موفقیت صاحبان کسب و کار منجر شود. همچنین گفتیم که بهترین و بدترین زمان تبلیغات لینکدین چه زمانی است. در این مقاله نیز با انواع تبلیغات در لینکدین آشنا خواهید شد و برای شما خواهیم گفت که تبلیغات در لینکدین چگونه کار می کند. لطفا با تراپی همراه باشید.

تبلیغات در لینکدین چگونه کار می کنند؟

دو روش اصلی برای  تبلیغات در لینکدین وجود دارد:

  • تبلیغات خودآموزی: با تبلیغات خودآموز شما بودجه تبلیغاتی خود را تنظیم می‌کنید، محتواهای تبلیغاتی نوشته و کمپین‌های خود را تنظیم خواهیدکرد.
  • کمپینهای مدیریت شده: با استفاده از کمپین‌های مدیریت شده با یک تیم در لینکدین شریک می‌شوید تا خلاقیت خود را سامان دهی کنید.

تبلیغات در لینکدین

هر دو روش از یک پلتفرم مدیریت برای شروع تبلیغات، نظارت بر روی آن‌ها و متوقف کردن هر گونه تبلیغات لینکدین که شما در حال اجرای آن هستید استفاده می‌کنند و شما قادر به ردیابی کلیک‌ها، نمایش‌ها و میزان تبدیل‌ها می‌باشید. همچنین می‌توانید بدانید که چقدر هزینه می‌کنید تا بتوانید آگهی‌هایی که در حال نمایش هستند را مدیریت کرده و آنهایی را که نمی‌خواهید متوقف کنید. شما حتی قادر به تجزیه و تحلیل افرادی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند و یا حتی با دیدن تبلیغات درگیر شده‌اند می‌باشید.

نکته بسیار مهم این است که  شما میتوانید بودجه خود را تنظیم کنید. به این ترتیب شما به میزان قابل توجهی می‌توانید در کمپین‌های خود هزینه‌ها را محدود نمائید.

انواع آگهی های لینکدین

با استفاده از لینکدین شما می‌توانید انواع فرمت‌های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید و بر اساس مدل کسب و کارتان، نوع مناسب تبلیغات را برگزینید. در ادامه انواع نبلیغات در لینکدین را برای شما معرفی خواهیم کرد.

  • تبلیغات متنی لینکدین
  • محتوای حمایت شده لینکدین
  • LinkedIn Sponsored InMail
  • آگهی های تبلیغاتی لینکدین و تبلیغات دینامیکی

آگهی‌های تبلیغاتی لینکدین و تبلیغات دینامیکی، فقط از طریق ویژگی‌های مدیریت شده لینکدین در دسترس است بنابراین می‌تواند بهترین راه حل برای کسانی باشد که فقط تمرکزشان بر روی تبلیغات لینکدین می‌باشد.

تبلیغات متنی لینکدین

این نوع تبلیغات یک راه بسیار خوب برای شروع تبلیغات در لینکدین است. هر گاه کاربران روی آگهی‌های متنی کلیک کنند از بودجه شما کسر می‌شود. شما می‌توانید تبلیغات خود را بسازید و آن‌ها را به آسانی آپلود کنید. از همه مهم‌تر، شما می‌توانید هزینه‌های خود را با مدیریت  پلتفرم تبلیغاتی پیگیری کنید.

در استفاده از تبلیغات متنی لینکدین توجه داشته باشید که:

  • تبلیغ شما شامل یک تصویر باشد
  • از یک روش ارتباطی قوی برای تبلیغ استفاده کنید
  • در هدف خود بسیار متمرکز شوید
  • به طور مستقیم با مخاطب خود صحبت کنید
  • از تست A/B برای تشخیص بهترین سازندگان استفاده کنید

به دلیل محدودیت‌هایی که در قرار دادن متن وجود دارد، تبلیغات متنی می‌تواند شما را کمی به چالش بکشد. بنابراین مطمئن شوید که بسته تبلیغاتی شما به همان اندازه‌ای است که شما می‌توانید آن را در آن فضای محدود لینکدین قرار دهید. در تبلیغات متنی، یک عنوان فقط می‌تواند 25 کاراکتر باشد و توضیحات شما فقط شامل 75 کارکتر است.

تبلیغات در لینکدین

محتوای حمایت شده لینکدین

این فرمت به شما اجازه می‌دهد که محتوای تبلیغاتی خود را در صفحه اصلی لینکدین قرار دهید و بر روی هر دستگاه شامل دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند قابل مشاهده است. در این نوع تبلیغات، استفاده از فرمت‌های تصویری و عکس مجاز است، این نوع تبلیغات، خدمات و محصولات شما را به طور ویژه‌ای چشمگیر می‌کند. همچنین شما می‌توانید به راحتی مطالب تازه و جدیدی را که می‌خواهید تبلیغ کنید و یا به روز رسانی نمایید.

LinkedIn Sponsored InMail

این فرمت از تبلیغات در لینکدین بسیار هدفمند می‌باشد. اساسا شما می‌توانید محتواهای بالقوه را از طریق پیام‌رسان لینکدین ارسال کنید و یک راه ایده‌آل برای افزایش ثبت نام در وبینارها یا رویدادهای زنده است. همچنین برای تبلیغ محصولات یا خدمات، این نوع تبلیغات فوق العاده هدفمند است. اساسا این نوع تبلیغات با بازخورد خوبی مواجه می‌شوند. کاربران می‌توانند این پیام‌های تبلیغاتی را از طریق یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه دریافت کنند.

همراهان همیشگی تراپی، از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید بسیار ممنون و سپاسگزاریم. به منظور آگاهی از انواع دیگر تبلیغات در لینکدین، ما را در قسمت دوم این مقاله دنبال نمائید.

سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره رایگان