کسب و کار شما، در هر لحظه، ممکن است رکود یا رشد داشته باشد. برای اطمینان از این که همیشه در حال رشد هستید، مهم است که درک کنید مشتریان شما چه چیزی می خواهند و تکنولوژی هایی که می تواند موجب فروش و درآمد بیشتر شود، را آزمایش کنید. در مقاله قبلی به 6 مورد از تکنیک های فروش و درامد بیشتر پرداختیم. با تراپی همراه باشید تا تاکتیک های دیگری را نیز بررسی کنیم.

فروش و درآمد بیشتر

بیشتر بخوانید :

نحوه ی کسب درآمد از یوتیوب

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام

 

۷. کسب و کار خود را گسترش دهید

برای رشد کسب و کار آنلاین، استراتژی که اغلب نادیده گرفته شده، گسترش آن است. اگر خدمت یا محصولی که ارائه می دهید در کشورهای دیگر نیز مورد نیاز است حتما سایت خود را به چند زبان ترجمه کرده و مشتریان را در چندین کشور هدف قرار دهید.

اگر تصمیم گرفتید بازارهای جدید را نیز مورد هدف قرار دهید، باید نکات مربوط به موتورهای جستجوگر (مانند URL های جغرافیایی و استفاده از برچسب Hreflang) را در نظر بگیرید و همچنین اطمینان حاصل کنید که سایت شما پرداخت های ارزی را نیز پشتیبانی می کند.

۸. قانون ۸۰ درصد تلاش برای محصولات پر بازده

طبق قانون پارتو، احتمال دارد که ۸۰ درصد از سود شما تنها از ۲۰ درصد از محصولات تان حاصل شود.

از این قانون می توان این نتیجه را گرفت که با تمرکز بر تعداد کمی از محصولات که به طور نامناسب به موفقیت وب سایت شما کمک می کند، می توانید رشد چشمگیر را بدست آورید.

دوستان عزیز، اگر به مطالعه در حوزه کسب و کار علاقه مند هستید و تمایل دارید در این راه پیشرفت چشمگیری داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنم کتاب های Gary Keller و Greg McKeown را در برنامه های مطالعاتی خود قرار دهید. این کتاب ها در هر زمان به رشد شما کمک می کنند.

۹. ارسال تخفیف به مشتریان خود

این موضوع را مد نظر داشته باشید که مشتریان همیشه تخفیف را دوست دارند. نتایج ارسال تخفیف به مشتریان، شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. با توجه به کسب و کاری که دارید بهترین طرحی که می توانید برای مشتریان تان داشته باشید را برنامه ریزی کنید و برای آن ها ارسال کنید. لازم به توضیح است که برای طرح تخفیف در نظر گرفته شده، تاریخ انقضا هم قرار دهید.

می توانید یک تاکتیک برای وب سایت تان آزمایش کنید؟

فروش و درآمد بیشتر

۱۰. از بازاریابی چند کاناله استفاده کنید تا مشتریان را تحت تاثیر قرار دهید

اگر فکر می کنید نسبت به سایر رقبا تفاوت هایی دارید؛ باید به مشتریان خود نیز آن را نشان دهید. به نظرتان چگونه می توانید از طریق پیام های کوتاه، ارسال ایمیل، تبلیغات بنری و ...  با مشتریان تان ارتباط بگیرید و وفاداری آن ها را نسبت به برندتان افزایش دهید؟

اگر در کسب و کارتان از سیستم CRM ، استفاده نمی کنید به شما پیشنهاد می کنیم از همین امروز با شرکت های متعددی که در این زمینه فعالیت می کنند تماس بگیرید و شاهد فروش و درآمد بیشتر تان باشید.

۱۱. برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی

یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین تاکتیک هایی است که می توانید آدرس ایمیل مشتریان بالقوه را بدست آورید و آن ها را به مشتری بالفعل تبدیل کنید؛ برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی می باشد.

همین امروز برای شبکه های اجتماعی خود شامل اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر و... اقدام کنید.

۱۲. نرم افزار تجارت الکترونیک خود را ارتقا دهید

گاهی اوقات شما باید یک گام به عقب بردارید تا دو مرحله به جلو بروید.

اگر نرم افزار تجارت الکترونیک شما قدیمی است یا از تکنیک های قدرتمند نظیر اتوماسیون و بازاریابی چند کاناله استفاده نمی کند، مطمئنا زمان ارتقای آن فرا رسیده است.

 

امیدوارم که این مطلب، حداقل چند ایده به شما داده باشد. اگر تاکتیک دیگری برای فروش و درآمد بیشتر دارید که به نظرتان مفید بوده است، لطفا آنها را در قسمت نظرات با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 12 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر