حساب پرفکت مانی را می توان به عنوان یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیکی شبیه به پی پال محسوب کرد که در میان ایرانیان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که پرفکت مانی برخلاف پی پال هیچگونه محدودیتی برای کاربران ایرانی تعیین نکرده است. به همین دلیل شما می‌توانید به سادگی اقدام به خرید حساب وریفای شده پرفکت مانی کرده و از آن برای خرید از سایت‌های خارجی ، انتقال ارز و ... استفاده کنید. اما قبل از هرچیز، جهت حفظ امنیت سرمایه‌تان، لازم است حتما با روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی آشنا باشید؛ همچنین ممکن است بپرسید آیا پرفکت مانی معتبر است؟ آیا پرفکت مانی امن است؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود و همچنین آشنایی با راه ها و روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی با تراپی همراه شوید.

آیا پرفکت مانی معتبر است؟

بسیاری از کاربران در مورد امنیت پرفکت مانی سوال پرسیده اند و مایلند بدانند که آیا پرفکت مانی قانونی است؟ آیا پرفکت مانی امن است و می توانند با خیال راحت تراکنش های مالی خود را از طریق این سیستم پرداخت انجام دهند؟

در پاسخ این سوال کاربران، باید بگوئیم که پرفکت مانی یک سیستم امن است، و زمانی که یک کاربر با آدرس IP یا مرورگر جدید سعی کند به یک حساب کاربری لاگین کند، قبل از اینکه اجازه ی دسترسی به حساب مورد نظر صادر شود، ابتدا یک پیام حاوی یک پین کد به آدرس ایمیل صاحب حساب ارسال می شود و پس از تائید آن، صاحب حساب می تواند به آن حساب کاربری ورود پیدا کند.

بنابراین در مورد امنیت حساب پرفکت مانی می توان گفت، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی امن و قانونی است.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

همانطور که گفته شد، محدودیتی برای افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران وجود ندارد. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از آی پی ایران وارد سایت پرفکت مانی شده و حساب کاربری مورد نیازتان را ایجاد نمایید. پس از آن برای وریفای نمودن حساب خود اقدام نمائید. وریفای حساب پرفکت مانی به چند روش امکان پذیر است که می توانید در مقاله آموزش وریفای حساب پرفکت مانی آن ها را مطالعه کنید. با وریفای کردن حساب پرفکت مانی نه تنها قادر به استفاده از تمام امکانات حساب خود خواهید بود، بلکه از این راه، امنیت حسابتان را تضمین خواهید کرد.

با این وجود، توصیه ما این است، افرادی که به صورت مکرر از سیستم پرداخت پرفکت مانی جهت انتقال ارز و خرید از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند، حتما حساب خود را وریفای نموده و با استفاده از روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی، از امن بودن حساب خود اطمینان حاصل کنند.

به طور کلی، 4 روش جهت افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از سوی این کمپانی تعیین شده است ک در ادامه ما هر یک از آن ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

با وجودی که درگاه پرداخت پرفکت مانی از امنیت بالایی برخوردار است، به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، لازم است که با استفاده از روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی ، امنیت حساب خود را افزایش دهید تا مورد سوء استفاده افراد کلاهبردار و هکرها قرار نگیرید. 

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از طریق Identity Check

در این روش، جهت افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از از آی پی فردی که قصد وارد شدن به حساب کاربری را دارد، استفاده می‌شود. در این روش، جهت تایید هویت فرد، آی پی که برای بار اول فرد جهت ورود به حساب استفاده می‌کند، در سیستم پرفکت مانی ذخیره می‌شود. از آن پس، در صورتی که آی پی فرد وارد شوند با آی پی ذخیره شده مغایرت داشته باشد، یک ایمیل حاوی یک کد تایید برای فرد ارسال می‌گردد. بنابراین، شخص تنها در صورتی می‌تواند وارد حساب کاربری خود شود که به ایمیل و در نتیجه کد ارسال شده دسترسی داشته باشد.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

ارسال پیامک ورود (SMS Login) جهت افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

همان‌طور که از اسم این روش مشخص است، برای افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از این طریق، شما باید حساب کاربریتان را به تلفن همراهتان متصل نمایید. بعد از آن، برای هر بار ورود به حساب کاربریتان یک کد امنیتی برایتان ارسال می‌شود.

توجه: در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، باید حواستان به هزینه‌های جانبی نیز باشد. چرا که جهت فعال کردن این گزینه، باید حداقل 5 دلار در حسابتان موجود باشد. علاوه بر ایم جهت ارسال هر پیام، چیزی حدود 0.1 دلار از حساب شما کسر خواهد شد.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی با کارت تصویری کد (Code Card)

این روش، یکی از جالب ترین روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی است. در روش کارت تصویری کد، تعدادی کد برای شما ارسال می‌شود. و هر بار جهت ورود به حساب کاربری، یکی از آنها از شما خواسته می‌شود. به عنوان مثال، شما تا زمانی که کد ششم را وارد نکنید، قادر به وارد شدن به حسابتان نخواهید بود.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی توسط سیستم رصد تراکنش ها (Anti-Fraud Filtration System)

در این روش، تمام تراکنش‌هایی که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شوند، توسط خود سیستم پرفکت مانی بررسی خواهند شد. در صورتی که سیستم به تراکنشی مشکوک شود، آن را در حالت تعلیق در آورده تا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن در صورتی که تراکنش با مشکل امنیتی رو به رو باشد، مبلغ پرداخت شده ظرف 24 ساعت به حسابتان بازگردانده می‌شود.

سیستم رصد تراکنش ها و امنیت حساب پرفکت مانی

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی چگونه انجام می شود؟

برای استفاده از هر یک از روش‌های گفته شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب کاربری‌تان شوید. سپس وارد بخش Account Security شده و روش مد نظرتان را انتخاب کنید. در صورتی که جهت انجام این کار سوال یا مشکلی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

کلام پایانی

قطعا هم اکنون پاسخ این پرسش خود را در مورد اینکه آیا پرفکت مانی معتبر است؟، دریافت کرده اید و دیگر در مورد امنیت پرفکت مانی چندان نگران نخواهید بود. اما دوست عزیز، ما به شما توصیه می کنیم که برای محافطت حساب پرفکت مانی خود از خطرات احتمالی هک اکانت پرفکت مانی، حتما امنیت حساب پرفکت مانی خود را به استفاده از روش هایی که گفته شد، ارتقا دهید.

در این مقاله روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی را به شما معرفی کردیم. در میان روش‌های گفته شده، همه ی موارد، به جز تایید هویت با ارسال پیام کوتاه، رایگان می‌باشد. شما با فعال سازی هر یک از موارد گفته شده، می‌توانید مانع از هر نوع کلاهبرداری در ارتباط با حساب کاربریتان بشوید.

تاریخ انتشار 23 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر