امروز با یکی از دوستانم صحبت می کردم که خارج از کشور زندگی می کرد. موضوع جالبی را برای من تعریف کرد که باعث شد من مقاله امروز را برای شما اماده کنم. خیلی از افراد به دلیل مهاجرت به کشورهای خارجی با این مسئله رو به رو هستند که فرزاندان آنها زبان فارسی را یاد نمی گیرند و یا اگر از سفر خود برگردنند، کودکان زبان فارسی را فراموش کرده و نمی توانند به فارسی صحبت کنند. به همین علت سایت persianpod101 را می خواهم به شما معرفی کنم که به این نوع خانواده ها کمک زیادی می کند. چه آنهایی که در خارج از ایران هستند و چه آنهایی که در ایران زندگی می کنند. پس با ما همراه باشید.

سایت persianpod101

معرفی سایت persianpod101 :

در این سایت شما می تواند با استفده از ساختن حساب کاربری از آموزش هایی که مربوط به زبان فارسی هستند استفاده کنید. ساختن حساب کاربری برای شما هزینه ای ندراد و می توانید به صورت رایگان تا مدت 7 روز از آموزش هاس ایت استفاده کنید. البته بعد از 7 روز بسته به نوع حساب کاربری شما میزان دسترسی شما به آموزش های مختلف متفاوت می شود. بنابراین در این مرحله شما برای دسترسی به کل مجموعه این سایت باید هزینه پرداخت کنید. در صورتی که نوع حساب کاربری شما به فرم پایه باشید بعد از گذشت 7 روز شما تنها به 1 آموزش از هر درسی دسترسی خواهید داشت. ولی در صورتی که که حساب شما از نوع پرمیوم باشد به کلیه آموزش ها دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این شما در این حالت برای استفاده از آموزش با محدودیتی رو به رو نیستید یعنی می توانید در صورتی که یک آموزش را برای برای بار اول به درستی متوجه نشدید، چند بار دیگر از آن استفاده کنید.

در سایت persianpod101 برای پرداخت 2 روش دارید :

1. پرداخت با استفاده از پی پال

این روش برای دوستانی است که در خارج و داخل ایران هستند و دارای حساب پی پال نیز هستند، مناسب است. برای استفاده از این روش شما تنها باید از طریق حساب پی پال پرداخت در این سایت را برای استفاده از آموزش های انجام دهید. در صورتی که با پی پال آشنایی ندارید و یا قصد باز کردن حساب پی پال را دارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند و افتتاح حساب پی پال استفاده کنید.

سایت persianpod101

2. پرداخت با استفاده از تراپی

برخی از دوستان به هر دلیلی تمیال به داشتن حساب پی پال ندارند. در این حالت می توااند انجام این کار را به شرکت های خدماتی معتبر، همچون تراپی واگذار کنند. برای این کار تنها نیاز است که شما مراحل زیر را طی کنید :

- با استفاده از لینک زیر به صفحه درخواست های تراپی وارد شوید.

پرداخت در persianpod101

- لینک پرداخت سایت persianpod101 را رد قسمت مربوط به آن وارد کنید.

- معادل هزینه پرداختی در سایت را به تراپی بپردازید. 
بعد از انجام مراحل بالا و تایید متخصصان ما در مورد پرداخت شما، خرید شما از سایت persianpod101 انجام شده است. دوستان عزیز در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 28 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر