پی پال حدود 500 میلیون دلار در IPO اوبر سرمایه گذاری کرده است و از آنجایی که قیمت سهام شرکت اوبر بیش از 40 درصد کاهش پیدا کرد، پی پال در این سرمایه گذاری حدود 215.7 میلیون دلار از سرمایه‌ی اولیه‌ی خود را از دست داد. این میزان ضرر برای پی پال به اندازه‌ی درآمد آن طی سه ماهه‌ی سوم سال بود و شرکت پی پال گفته است که متد حسابداری خود را تغییر خواهد داد تا تاثیر این ضرر مالی در آینده از بین برود. برای آگاهی از مطالب بیشتری در مورد خبر سرمایه گذاری پی پال در Uber لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : تاثیر شرکت بزرگ گردشگری اوبر(Uber) بر راه اندازی 24 استارت اپ

در حقیقت این افت سهامی که در شرکت اوبر اتفاق افتاده است، اصلا به نفع پی پال نبوده است. علت هم این است که شرکت بزرگ پرداخت‌های بین المللی پی پال 500 میلیون دلار در اوبر سرمایه گذاری کرده است، برای خرید 11.1 میلیون سهام به ارزش هر کدام 45 دلار و هم اکنون این سهام‌های خریداری شده حدود 284 میلیون دلار ارزش دارد، به این معنا که قیمت سهام اوبر به شدت افت کرد و 42 درصد کاهش یافت و در پی آن در عرض چند ماه، سرمایه گذاری پی پال ارزشی معادل با 215 میلیون دلار پیدا کرد.

سرمایه گذاری پی پال در Uber

جزئیات خبر سرمایه گذاری پی پال در Uber و ضرر چند میلیون دلاری پی پال

شرکت اوبر (Uber) مدت‌هاست که تلاش می‌کند تا اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند. اما متاسفانه در اوایل نوامبر سهام این شرکت با کاهش شدیدی روبرو شد و در چهارم نوامبر این شرکت از یک درآمد نا امید کننده در سه ماهه‌ی سوم سال خبر داد.

پس از آن در چهارشنبه، 6 نوامبر IPO اوبر که بسته شده بود، تاریخش منقضی شد و مجددا برای سرمایه گذاری آزاد شد. به این معنا که میلیون‌ها سهام برای مبادله در بازار واجد شرایط شد. در پی آن اوبر شاهد کاهش 8.7 درصدی سهام و کاهش سود تا 25.58 دلار شد.

سرمایه گذاری در اوبر تا قبل از ماه نوامبر نیز برای پی پال می‌توانست ارزش داشته باشد.

طی دستاوردهای شرکت در سه ماهه‌ی سوم سال که در ماه سپتامبر اعلام شد، مدیر ارشد مالی پی پال‌، "جان راینی" در مورد سرمایه گذاری پی پال در Uber اعلام کرد سرمایه گذاری‌های استراتژیک در اوبر و MercadoLibre شرکت فروش آنلاین، یک کاهش غیر واقعی حدود 18 سنتی به ازای هر سهم را نیز شامل می‌شود که این باعث افزایش عدم ثبات و پایداری درآمدها در این شرکت شده است.

وی همچنین گفت، در شروع سال 2020 پی پال متد غیر GAAP خود را عملی خواهد کرد تا مانع از تاثیرگذاری ضرر این سرمایه گذاری برای پی پال شود.

راینی می‌گوید، ما معتقدیم كه این امر درک بهتری از عملکرد عملیاتی ما و مقایسه معنادارتری از نتایج ما بین دوره‌ها خواهد داشت."

سخن آخر

با وجود ضررهایی که در سرمایه گذاری پی پال در Uber متوجه پی پال شد، پی پال نمی‌تواند به این زودی سهام‌های خود را بفروشد چرا که تا پایان چهارم فوریه 2020 اجازه‌ی فروش این سهام‌ها داده نمی‌شود و به طور توافقی قفل شده‌اند.

سرمایه گذاری پی پال در Uber

 در این مقاله مطالبی را در مورد سرمایه گذاری پی پال در اوبر و ضرر چند میلیون دلاری پی پال برای شما عزیزان گفتیم، امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دوستان عزیز از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق تماس تلفنی مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما با کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

شرکت پرداخت‌های ارزی تراپی با به کارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده، آماده‌ی ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی، ثبت نام آزمون‌های بین المللی و پرداخت هزینه‌ی آن، پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خارجی و ... می‌باشد.

دوستان گرامی، جهت بهره‌مندی از خدمات تیم تراپی لطفا به وب سایت ما به آدرس  مراجعه نموده و پس از ساخت حساب کاربری و اهراز هویت، به لینک‌های مربوطه مراجعه نمائید و سفارشات خود را برای ما ثبت نمائید.

ما در کوتاه‌ترین زمان درخواست و سفارشات شما را بررسی نموده و جهت رسیدگی به درخواست شما عزیزان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. ما در قبال انجام خدمات پرداخت‌های ارزی برای شما عزیزان هزینه‌ای ناچیز به عنوان کارمزد از شما عزیزان دریافت خواهیم کرد.

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 20 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر