با وجود اینکه ارزهای دیجیتال کمتر از یک دهه است که فراگیر شده اند، و این مدت زیادی نیست، اما در میان سرمایه گذاران از محبوبیت خاصی برخوردار است. مشکل اینجاست که کمتر کسی توانایی تجزیه و تحلیل بازار ارز دیجیتال را دارد و افراد برای موفقیت در این حوزه باید نکات مهمی را در این رابطه بدانند. در این مقاله، قصد داریم برخی از نکات مهم  را که توسط بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، برای شما معرفی کنیم. این توصیه های مهم به شما تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال کمک می کند که به عنوان یک سرمایه گذار به تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری های ارزی خود بپردازید. با تراپی همراه باشید.

چند توصیه ی مهم برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال

طرفداران ارزهای دیجیتال همواره در حال افزایش هستند و سرمایه گذاران زیادی در این حوزه مشغول به فعالیتند، اما بازار ارزهای دیجیتال می تواند برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال یک محل گیج کننده باشد. بنابراین خوب است قبل از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، ابتدا به نکات مهم در مورد سرمای گذاری ارز دیجیتال توجه داشته باشید. تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال، در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین نکات در امر سرمایه گذاری ارز دیجیتال را برای شما معرفی نمائیم. با ما همراه باشید.

تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال

تحقیق کنید

این یک درس مهم برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال است. توصیه می شود که به هیچ عنوان بدون تحقیق دنباله رو مطالب نوشته شده در شبکه های اجتماعی نباشید و حتما ابتدا قبل از هر اقدامی خودتان تحقیق کنید. چرا که شما در مورد رفتارهای اقتصادی و ریسک های دیگر افراد چیزی نمی دانید. پس نباید بر اساس گفته های آن ها تصمیم بگیرید.

بر روی یک نوع ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید

از توصیههای مهم دیگر برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال این است که اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان به طور فعال به ترید یا مبادله ی ارز دیجیتال بپردازید، بهتر است برای شروع سرمایه گذاری را فقط بر روی یک نوع ارز دیجیتال انجام دهید. با تمرکز همزمان بر روی چند سکه ی رمزنگاری شده، به نتیجه ی مطلوب نخواهید رسید و بهتر است مطالب آموختنی در مورد یک ارز دیجیتال را به خوبی بیاموزید تا اینکه از هر کدام مطالب کمتری دستگیرتان شود.

هر آنچه لازم است را ثبت کنید

درباره ی آنچه به طور روزانه انجام می دهید نکته برداری کنید. قیمت معاملات انجام شده خود را ثبت کنید ، چرا فکر کردید تجارت ایده خوبی است ، از کدام نشانگر برای کدام تصمیم گیری استفاده می کنید و ... هر بار سایر موارد این چنینی را ثبت کنید.

همچنان بر دانش خود در این زمینه بیافزائید

از دیگر توصیه ها برای تازه کاران سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال این است که همواره در تلاش باشید تا به اطلاعات خود در این زمینه بیافزائید، به این ترتیب که سعی کنید با دیگران صحبت کنید ، با استفاده از منابع معتبر آموزشی، مطالب آموختنی را بیاموزید. تعداد زیادی کتاب عالی ترید ارز دیجیتال عالی وجود دارد که باید آن ها را بخوانید. چرا که هرچه اطلاعات بیشتری را کسب کنید ، سریعتر مهارت های لازم را به دست خواهید آورد.

ضرر کم ، سود بیشتر و مدیریت ریسک

یک اشتباه معمول در بین تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال این است که آن ها اعتقاد دارند که  برای تبدیل سرمایه به سود بیشتر باید تعداد معاملات بیشتری داشته باشند. درواقع خلاف این موضوع صحت دارد و راه درست این است که  معاملات صحیح که ضرر اندک و سود بیشتری دارد را تشخیص دهید و به انجام چنین مبادلاتی بپردازید.

تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال

بر اساس فریم های زمانی خود تصمیم بگیرید

هرگز همه ی فریم های زمانی خود را همزمان مبادله نکنید به این علت که چارت های ماهیانه قضیه ی متفاوتی نسبت به چارت های روزانه دارند. همچنین چارت های 6 ساعته داستانی متفاوت از چارت های 15 دقیقه ای دارند. به عبارت دیگر چارت های تایم فریم های بیشتر برای شناخت تریدهای طولانی تر مورد استفاده هستند و چارت های کوتاه مدت برای ترید بر اساس قیمت مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :

سرمایه گذاری در بیتکوین

سرمایه گذاری در کانادا ( شرایط و نحوه ایجاد کسب و کار | راه ها و فرصت ها)

نکات مهم جهت سرمایه گذاری در بازار ارز  

مبادله را بر اساس روند ترید انجام دهید

برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال، بهترین راه برای سرمایه گذاری و سود آوری این است که بر اساس روند ترید، مبادله کنید، در پائین فریم زمانی نویزها را نادیده بگیرید، اگر نمودارهای روزانه یا هفتگی صعودی یا نزولی است، مبادله را تا شروع تغییر روند انجام دهید. پبرای تشخیص اینکه چه زمانی ترید به شکست نزدیک است، به بیشترین ماکزیمم و بیشترین مینیمم در بازار خرسی یا کمترین ماکزیمم و کمترین مینیمم در بازار گاو توجه کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با توصیه های مهم برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و چنانچه شما دوست عزیز نیز یکی از تازه واردان سرمایه گذاری ارز دیجیتال هستید، خوب است این نکات را مد نظر قرار دهید.

از توجه و همراهی شما صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر