اگر به خرید از فروشگاه‌های آنلاین علاقه‌مند باشید قطعا با انواع درگاه‌های پرداخت نیز آشنا هستید. یک از بهترین و مطمئن‌ترین درگاه‌های پرداخت آنلاین مربوط به شرکت وب مانی می‌باشد که امکان پرداخت الکترونیکی سریع، آسان و مطمئن را برای کاربران فراهم می‌کند. اما ممکن است برخی از کاربران به هر دلیلی دیگر تمایلی به استفاده از اکانت وب مانی نداشته باشند و اقدام به حذف کیف پول وب مانی نمایند؛ در این صورت باید قبل از حذف حساب خود یکسری نکات را رعایت کنند، به این دلیل که بعد از حذف حساب وب مانی دچار مشکل نشوند. برای دیلیت اکانت وب مانی سه راه وجود دارد؛ تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید تا روش با های حذف اکانت وب مانی به طور کامل آشنا شوید.

چگونه حساب وب مانی خود را حذف کنیم؟

همانطور که گفتیم برای دیلیت اکانت وب مانی سه راه وجود دارد. در این بخش از مقاله با روش های حذف حساب وب مانی (WebMoney) آشنا خواهید شد که عبارتست از :

  • حذف حساب وب مانی از طریق وب سایت
  • دیلیت اکانت وب مانی با ایمیل
  • حذف کیف پول وب مانی از طریق تنظیمات

در ادامه به توضیح این سه روش پرداخته‌ایم؛ پس اگر مایل به جذف حساب وب مانی خود هستید، ادامه ی مقاله را با دقت بخوانید.

روش های حذف حساب وب مانی

دیلیت اکانت وب مانی (WebMoney) از طریق وب سایت

پیش تر گفتیم که یکی از روش های حذف حساب وب مانی از طریق وب سایت وب مانی است؛ در این روش، حذف اکانت وب مانی از طریق سیستم پشتیبانی آن، با ارسال تیکت، امکان پذیر می‌باشد. بنابراین برای آنکه با نحوه حذف حساب وب مانی به این روش آشنا شوید، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله اول : به وب سایت وب مانی مراجعه کنید وارد بخش  WebMoney support section  بشوید تا صفحه ی پشتیبانی وب مانی برای شما نشان داده شود.
  • مرحله دوم : در صفحه پشتیبانی وب مانی، تب سبز رنگی وجود دارد به نام NEW TICKET که می‌توانید از طریق آن تیکت ارسال کنید. پس برای ایجاد یک تیکت جدید این گزینه را انتخاب کنید.
  • مرحله سوم : در این مرحله می توانید یک خدمت یا سرویس را انتخاب کنید؛ که برای درخواشت حذف وب مانی ، شما باید WEBMONEY TECHNICAL SUPPORT را انتخاب نمایید.
  • مرحله چهارم : در مرحله این مرحله از آموزش حذف حساب وب مانی لازم است که یک روش برای ارسال پاسخ انتخاب کنید. شما می‌توانید EMAIL را به عنوان روشی برای پاسخگوئی انتخاب کنید و دکمه ی  NEXT را بزنید.
  • مرحله پنجم : در این مرحله فرمی را مشاهده خواهید کرد که لازم است آن را به دقت پر کنید. در این فرم در ابتدا شما باید WEBMONEY TECHNICAL SUPPORT را به عنوان یک سرویس انتخاب کنید. سپس می بایست یک دلیل برای دیلیت اکانت وب مانی خود بیان کنید؛ و در نهایت آدرس ایمیل خود را در باکسی که مشاهده می کنید وارد نمایید.
  • مرحله ششم : گزینه‌ی SEND را انتخاب کنید تا تیکت درخواست شما ارسال شود.
در صورتی که دیگر تمایلی به استفاده از اکانت وب مانی نداشته باشید، می توانید دیلیت اکانت وب مانی را انجام دهید. حذف کیف پول وب مانی به چند روش امکان پذیر است؛ شما می توانید از طریق وب سایت وب مانی، از طریق ارسال ایمیل و یا از طریق تنظیمات اکانت خود، اقدام دیلیت اکانت وب مانی کنید.

حذف کیف پول وب مانی

حذف کیف پول وب مانی (WebMoney) از طریق ایمیل

ارسال ایمیل یکی دیگر از روش های حذف حساب وب مانی می باشد. شما می‌توانید از این طریق دیلیت اکانت وب مانی را به راحتی انجام دید. نحوه حذف حساب وب مانی از طریق ایمیل مطابق با مراحل زیر می باشد.

  • مرحله اول : ایمیل مربوط به اکانت وب مانی خود که قصد دارید آن را حذف کنید، وارد نمایید.
  • مرحله دوم : یک ایمیل جدید جهت ارسال به وب مانی ایجاد کنید، با عنوان "حذف اکانت وب مانی".
  • مرحله سوم : درخواست حذف حساب وب مانی را در بدنه‌ی ایمیل بنویسید و به طور خلاصه توضیح دهید که دلیل حذف وب مانی چیست!
  • مرحله چهارم : ایمیل خود را به آدرس  privacy@WebMoney.eu  ارسال کنید.

دیلیت اکانت وب مانی از طریق تنظیمات

روش سوم حذف حساب وب مانی از طریق ورود به تنظیمات اکانت وب مانی می‌باشد. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله اول : به اکانت وب مانی خود لاگین کنید.
  • مرحله دوم : در تب اطلاعات، وارد بخش مربوط به خود شوید.
  • مرحله سوم : در پائین صفحه بر روی "پایان سرویس" کلیک کنید و حذف اکانت را تائید کنید. در این جا، شما باید از طریق پیامک یا یک عدد الکترونیکی، تائید کنید که قصد دیلیت اکانت وب مانی را دارید.
  • مرحله چهارم : پس از طی نمودن مراحل فوق، اکانت شما طی 7 روز حذف خواهد شد و یک ایمیل دریافت کرد که حاوی این اطلاعات است " اکانت شما به طور دائم طی 7 روز آینده حذف خواهد شد".

به طور حتم اکنون به پاسخ این سوال رسیده اید که "چگونه حساب وب مانی را حذف کنیم ؟ "؛ شما با استفاده از سه روشی که ذکر شد، می‌توانید حذف حساب وب مانی را انجام دهید.

روش های دیلیت اکانت وب مانی

آیا می‌توان پس از حذف حساب وب مانی مجددا آن را بازیابی کرد؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوئیم که شما می‌توانید قبل از گذشت 7 روز تعیین شده، گزینه‌ای که در نوتیفیکیشن برایتان قرار داشته شده است را فعال کنید تا فرایند حذف حساب وب مانی را متوقف نمایید. در غیر این صورت اکانت شما کاملا حذف خواهد شد.

کلام پایانی در مورد حذف کیف پول وب مانی

در این مقاله شما را با روش های حذف حساب وب مانی آشنا کردیم و هر روش را به صورت گام به گام توضیح دادیم؛ امید است جهت دیلیت اکانت وب مانی با مشکل خاصی مواجه نشوید؛ اما در صورت مواجهه را هر گونه سوال یا مشکل اصلا نگران نشوید و سوال یا مشکل خود را با ما مطرح نمایید. همکاران ما در مجموعه تراپی با کمال میل راهنمایی های لازم را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 10 تیر 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر